navigator

home archive gallery contact login

no copy

Tuesday, November 6, 2012

Weekend yg hujan sokmo..

Skang ni mmg hujan je memanjang..baju pun skang terpaksa aku jemur dalam bilik bawah je. Jemur luar asik lembab je sudahnya. Geram pulak bila baju Suri asik tak cukup. Walaupun asik berhujan je tp aktiviti yang dirancang tetap akan dilaksanakan, betul tak..So last weekend aku gagahkan diri menghadiri 2 majlis kenduri. Sabtu my asben keje so aku follow officemate, Kak Pah yang datang sepasukan untuk pergi ke majlis kenduri ex-officemate kami iaitu Pn Hamidah. Dekat je lokasinya - Sunway Semenyih. Ni kenduri anak perempuan die. Oleh kerana dekat so aku pun agree la join the team. Haha. Aku dihantar oleh sang asben ke rumah Kak Pah dalam pukul 12 lebih sket. Masa tu dah ala2 nak hujan.Aduhai..Sementara menunggu Kak Pah siapkan anak-anak die..hujan pun dah turun..Mmg takde la nak tunggu hujan berenti baru nak gerak.Kekek..Trus je kami pi..Takde gamba pengantin ye..Mak pengantin pun takde. Semua posak ngan anak-anak. Haha..

Geng bas sekolah..

SUri with kak Muna & Munirah

Berebut mende ni padahal elok je dlm stor sebelum nii.Haaisshhh


Petang tu Kak Pah & anak-anak die lepak rumah aku sampai kul 6 ptg. Sempat lg anak sulong die berkenalan & bermain ngan anak jiran aku (keramahan tu penting ok). Plan esok nak paksa rela babah Suri teman wedding rumah mak Kak Adah pulak. Tak kire.

Yayy..Sibek babah Suri mood ok. So boleh la jmpe si perantin budak geng "G" seopis..Haha. Macam biasa sampai tu dah pukul 2 lebih.Tentula dah hujan. Huhu. Jmpe Cik Julie (mak mertua Kak Adah) salam-salam dulu. Mak aihh seme meja penuh. Lama jugak la nak tunggu dapat seat. Sibaik makanan mmg sedap aritu. Abg mula2 kate "Ehh banyaknye awak amikkan abg nasi ni" last2 tu pun habiss licin..Kekeke..Layan la bbp keping gambar masa kenduri tu ye..

 Selamat ye budak G.. ;p

 Ngan Kak Adah yg comey :)

 Muka blur anak dara saya yg dah ngantok!

Intan takde pulak..takpe ngan pie je pun boley la..haha

Balik dari kenduri Shafie & Intan tu aku pujuk2 abg bawak pi Parkson kat Metro Kajang. Ingat nak cari kasut. Maklumla sampai nak masuk 5 bulan dah aku masih molek je pakai wedges.Hehe..Perot pun tak bp nak nampak lg. Lemak je ni ha yg tebal.. ;p Dilema btol nak beli kasut ni. Aku pun jenis mmg jarang beli barang-barang peribadi ni. Kasut tu tunggu je la time dah rosak/koyak baru la sibuk nak cari lain. Kedekut ke jimat tu ek.Hahaha..Last2 dapat la ni..Boleh la kan..nak beli yg tuu mahal sangat. Ni pun dah syukur org nak belikan...Ngee..mekaseh sayanggg..Muah muah lap you..Hehe


Biasa je kan..yg penting tapak rata utk mak buyung ye..

2 comments:

Unknown said...

cantek net kasut.. org pun nk cari kasut pesen camtu la

NettoAsh said...

Aku ni takde masa nak nengok serbey2 dulu nora. ni pun main sambar je asalkan flat.ada gak kaler lain..tp biasala mesti nak amik kaler selamat je..huhu..