navigator

home archive gallery contact login

no copy

Wednesday, July 3, 2013

4th Anniversary

Today 3rd July 2013 genap 4 tahun aku melayari bahtera rumahtangga bersama Incik Yusrizal..kejap je masa berlalu. Segala suka duka pahit manis penah aku alami sepanjang 4 thn ni. Alhamdulillah Allah masih izinkan kita bersama dan harapnya hingga ke waktu kite tua pun masih bersama..Terima kasih atas kurniaan-Nya, memberikan aku pasangan hidup yang sangat caring & sentiasa ada ketika aku perlukan. Terima kasih kerana memberikan aku 2 cahayamata yang dikasihi. Terima kasih ya Allah atas kebahgiaan, rezeki yang kukecapi hari ini..Alhamdulillah..

Takde hadiah yang istimewa..bagi aku anak-anak adalah hadiah yang paling special yang aku penah dapat seumur hidup ini..So, kali ni memang takmo paste gamba kawen..paste gamba hadiah istimewa aku je lah eh.. :)

Ni masa adik die belum kua lg.. 

 Sayang mucuk umi budak baik ni..

**Sebenarnya kan..balik kerja semalam aku terkejut nampak ade barang sampai kat rumah.Hiks..nanti len kali aku stori mory ok. Nak balik ni. Dah timing..daaa! ;p

1 comment:

Anonymous said...

oooo..dapat adiah apa tu abg bagi tuk anniversary?