navigator

home archive gallery contact login

no copy

Friday, November 16, 2012

Mee Tarik Warisan Asli

Ni pergi Sabtu lepas. Layankan je keinginan asben yg nak cari kedai ni. Die ni peminat mee kuning. Huhu. Aku bab-bab makan ok saje..Lebih2 lg org belanja kan..Kekeke..Layan gamba je la eh..

Budak baru bangun tido..

 Uli bang jgn tak uli..Hehe

 Dapur si penguli tepung


 Ni aktiviti paling die suka - menggodak air

 Lamb pick..sedap woo walaupun rasa die agak pelik

 Herbal tea

Pandai ke baca tu..kekeke

 Pe nama die..Erkk lupe.tau ngap je aku ni.Haha

 Ni babah nye..siap repeat lg pastu..Cisss

 Nyum nyum

 Sedapnye die mamamm..

 Dah start nak meragam

Mintak belas ihsan..Haha

Kesimpulannye..agak ok la pada aku. Boleh la repeat lepas ni..tp lokasi agak jauh dari rumah..Kalau tak redah jem mmg ok je..Harga? Average..cuma lamb pick tu je mahal sket daripada yang lain. RM24 sepinggan. Huhu..Thanks sayang bawak kami jenjalan cari makan :)

6 comments:

Unknown said...

comel muka mintak belas ihsan tu ..hahaha

NettoAsh said...

Hahah die buleh gitu ngan babah aje.kalau ngan umi da trus melalak (ngade lebey)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

salam, saya pun tgh mencari2 kontractor utk kc.. umah saya dah nak siap kat hill park kajang. so memandangkan artak nie quite near boleh jugak dapatkan design. tq for your review

i.d.a.b.a.t.m.a.n =) said...

comel....x lama lagi da jadi kakak suri...lama tak jumpa net...

NettoAsh said...

Mama Amana..artak kitchen tu dah tukar nama tau..nama baru die Intech Kitchen. Mmg dekat sangat dah tu ngan ofis dieorang. service after sales die yg saya suke sbb dieorang still datang kalau ada apa2 masalah kat kabinet kite.harga pon masih boleh nego..selamat mendeko rumah ye.. :)

NettoAsh said...

Ida..org selalu baca blog awak..akhirnya awak jmpe eh org kat sini..heheh..org doakan nnti iman pon jadi kakak tak lama lg..aminn...:)