navigator

home archive gallery contact login

no copy

Thursday, June 10, 2010

Rezeki Yang Tak Diduga

Arini aku agak free.sebab tu aku rajin nak tulis macam2..hihi..arini Pn Kayno kawan rapat aku sejak di Jengka lg; da stat keje kat tmpat baru di di PJ.tak tau la camne keadaan die.arap2 semenye oklah..maybe mula2 start keje ni mmg agak payah nak biasakan diri.ngan work load,environment,kawan2 baru,tmpat makan baru dll.tp kene cekalkan gak ati teruskan berusaha utk capai kemajuan dlm idup ni..Chaiyok Kay!

Dalam pada masa aku takde keje ni..sape sangka ada berita baik menanti..kan.Rezeki tu ada di mana2.selagi kita ni adalah makhluk ALLAH S.W.T, slagi tu rezeki kita akan sentiasa ada..banyakkan bersabar dan berdoa..itulah yang aku buat utk sentiasa berfikiran positif masa lam tempoh mencari sumber pendapatan baru ni..huhu..

Rezeki yang aku maksudkan tadi tu bukan sebesar mana pon n bukan aku yang terima..tp asben aku..hihi..Boss die bitaw yang die dapat AKC utk thn 2009..and penyampaian tu akan diadakan ujung bulan ni.. :) aku tumpang gembira la jugak kan..kalau ikotkan thn 2009 mmg terlalu banyak benda yang terjadi..manis dan pahit.semua tu dijadikan sempadan n pengalaman hidup..

Aku selalu berdoa pada Allah S.W.T agar suami aku diberi kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki,dipanjangkan umur dan sentiasa dilindungi dari kecelakaan..tiap kali die tido,aku akan pandang muka die n pegang di kepala die n berdoa..sebab bagi aku,aku sangat2 bersyukur dikurniakan seorang peneman hidup yang bukan sahaja suami tp best fren aku sampai aku mati nnti..aku tak mampu nak bayangkan hidup aku sorang tanpa dia.msti airmata aku akan automatik mengalir..adoiyai..pendek citer..I LOVE my hubby..sangat2..thanks ALLAH, untuk something yang sangat beharga, tak ternilai dalam hidup aku..Kegembiraan dan Kebahgiaan..

No comments: