navigator

home archive gallery contact login

no copy

Wednesday, September 26, 2012

Dari Satu ke Dua

Misteri tak tajuk atas tu..Tak eh?kekeke.. Sebenarnya aku tak penah tulis lg kat blog kesayangan aku ni pasal hal ni. Tp ada la bg hint2 gitew. Ni baru la officially nak ngaku..yang...aku sekarang ni sedang mengandungi..Hehehe..I'm pregnant again! Yaaa..betull..Suri Nabila will be a sister soon.. :) Ni mmg unexpected. Kami ngah sibuk2 masuk rumah baru sebab tu macam blur2 bila tgk pregnancy test tu positif. Bile pulak ek kejadian ni?? Hahahaha..Kuasa Allah, tak siapa tahu ketentuan-Nya. Alhamdulillah..syukur sangat. Dapat rezeki berganda. Suri pun dah kena ada kawan pun. Selalu je mengamuk takde kawan nak teman die main. Ermmm..elok sangat la tu kan :)

Aku tak tau EDD aku bile memandangkan aku tak sure last period date aku (bulan tu je terlupe nak tanda.Cehh..) Buku pink KK gomen tu aku dah buat cuma utk scanning baby baru je dapat appoinment date semalam. Kebetulan semalam aku kene repeat amik darah memandangkan check up sebelum tu HB rendah. Tp alhamdulillah semalam HB dah ok. Nurse anggarkan baby dah masuk 14 minggu. Ermss.. so due date might be end of March 2013. Masa tu Suri dah 1thn 9bln. Tgk la nnti camne die dah ada adik. Sekarang ni manja bukan main lagi. Tp kat rumah pengasuh dah makin pandai bergaul dengan rakan-rakan sebaya (Iqbal, Isyraf & Hisyam)..haa tgk tu semua boys.. Suri pun sekarang dah pandai main Ultraman..Keh keh..

Utk pregnancy kali ni..aku ada la beberapa planning. Nanti lain kali la cerita. Tak tau dapat capai ke idak plan tu..hehehe..Minggu depan update tentang pi appoinment scan baby pula ye :) Tata!


4 comments:

Unknown said...

yeaayyy...suri nk jd kakak...hehe
tahniah net...

NettoAsh said...

Hehehe..mekaseh ET.macam cepat sangat kan?tp takpela..dah rezeki Allah nak bg kan..doakan org sihat2 je ek..

LYS said...

Alhamdulillah.. Bestnye!

NettoAsh said...

Makcik Kiah..ndak mau join ke??boley jee..hehehe