navigator

home archive gallery contact login

no copy

Thursday, October 4, 2012

Scan baby

Selasa lepas ialah sesi scan baby utk kali pertama (kali kedua sebenarnya..tp ni first time kat klinik gomen)..Ramai jugak yg datang untuk appoiment scan. Aku datang dalam pukul 3.10pm..turn aku sampai dekat2 pukul 4pm tu..huhu..



Doc suruh aku pi amik report operation aku masa kat KPJ dulu..die nak confirmkan samada cyst tu akan berulang lg ke tidak..Risaunye bile die cakap camtu. Teringat masa zaman sakit dulu. Doc bg appoiment baru, lg 2 minggu utk scan balik. Sebab nak confirmkan betul2 umur baby (Ni la akibatnya tak ingat last date period.hehe). Menurut mesin scan ni, umur beby dalam 14-15 week baru. EDD baby ialah 31 March 2012..Ermm aku kire2 masa ni umur suri baru masuk 1thn 9bulan..Hehe..Harap2 aku tak kurang manjakan die lg.. :)

Pening sket skang pikir camna nak leraikan die dari susu badan ni..Makin nak lerai makin melekap pulak dia skang ni..Huhu..

2 comments:

YaTie IzaTie said...

tahniah ye kuteq..
sekejap je nak menambah lg..

31 mac 2013 ye edd..
same mcm befday sape ntah..
hehheh

NettoAsh said...

Heheh..tentula sama dengan aunty kenet kite ni :) mekaseh kenet..arapnye semua ok