navigator

home archive gallery contact login

no copy

Thursday, June 6, 2013

Welcome back!!

Assalammualaikum..fuhh hai lamanye tak jenguk sini..bersawang dah ni ha..sepanjang 2 bulan berpantang memang aku tak masukkan apa2 cerita pon dalam ni. Nak cerita balik pon tah ingat ke tak lg kan..Hehe

Hafiy dah selamat aku hantar ke rumah pengasuh sama tempat dengan Suri. Harapnya lama kelamaan die akan biasa dengan keadaan ni. Biar die tau yang umi die ni tak sepanjang masa nak bekepit dengan die je..walaupun hakikatnye ummi nye mmg rinddduu sangat kat dia!! sob sobbb...

Suri pun memang liat je nak duduk rumah pengasuh setelah sekian lama stay ngan umi kat rumah. Pg tu siap pegang peluk kain umi nak ikut umi pi kerja. Agaknye die nampak baby Hafiy pun kene tinggal situ, lega sket la hati die kot.. ;p

Aku nak upload gambar pun tak boleh nak ditransferkan gambar-gambar ni..Nanti lah kemudian ye. Pengalaman bersalin kali kedua ni sememangkan amat berbeza dengan kali pertama dulu. Alhamdulillah semuanya dipermudahkan. Nak cerita tp kene tangguhkan dulu. Aku tak punya banyak masa sekarang..Later aku stori mori ye..daaa


No comments: