navigator

home archive gallery contact login

no copy

Friday, April 4, 2014

Happy 1st Birthday my baby!!

2nd April genap umur Hafiy setahun..Happy Birthday sayang ummi! Tak dapat nak celebrate macam Kak Suri dulu. Tak apelah kan..asalkan Hafiy sihat & happy :) Ummi and Babah cuti. Ingatkan boleh la bawak anak-anak celebrate pi jenjalan ke..tp kakak Suri pulak tak sihat. Muntah-muntah dan takde selera makan. Sempat la belikan adik se slice kek yang akhirnya ummi kene abeskan. Huhu

Tak sangka kan cepat je masa berlalu. Kenangan manis masa lahirkan Hafiy dulu masih rasa macam baru. Semoga anak ummi sentiasa dilindungi, dirahmati..dikurniakan kesihatan yang baik, masa depan yang cemerlang, dijauhkan segala bencana..menjadi anak yang soleh di dunia dan akhirat.. Aminn..
Ummi, babah & kak Suri love you so muchhh~~



Copy paste balik gambar dr FB. Malas nak transfer hehe

Kak Suri excited nak tiup lilin. Layankan je sebab adik tak reti lagi kan.. ;p

1 comment:

Kno's Cakes said...

tgok hafiy cam terpaksa jer tuh..