navigator

home archive gallery contact login

no copy

Tuesday, January 3, 2012

Part II : Haus oh Haus

Al kisah Khamis lepas iaitu 29 Dec, aku laki bini saja amik cuti sebab nak pi jab Suri 6 bulan kat KK. Lepas dari KK tu aku saje ajak si somi ni pi jenguk mak die. Al maklumle asik mak je datangrumah kite.Kite ni jarang nak pi umah mak.Hihi

Sebelum sampai umah mil tu,somi ajak pi tgk umah. Ler..rupenye2 umah tu dah ramai yg masuk.Ada yang tgh renovate n tak kurang ada jugak ada yang ngah pasang grill.Aku dengan tak bp nak puas hati suh la somi aku call developer tu. Call2 rupenye die kate lan 10 dorang da distribute kunci. Huhuh,camne le kami tak tau kan..

Takpelah..asalkan dapat jugak kunci rumah.Ari sabtu depan barukami akan pi collect kunci kat opis depa. Lepak2 je umah mil, makan2 layan citer industan dulu baru balik..Cian Suri asik kene bantai je ngan nenek die.Geram.Hehehe

Tgk muka minah tembam ni kesukaan..Kekeke

1 comment:

~izan~ said...

amboi,lebar kemain senyum dpt kunci keke..mesti tak sbr deco2 dah ni.

mekacih wish aku tau hehe