navigator

home archive gallery contact login

no copy

Wednesday, June 27, 2012

Continue : Kenduri & Besday Nabila


Ni sambungan entry yang lepas. Sebelum kami celebrate besday Nabila & si kembar Hana Hani, kami telah mengadakan kenduri tahlil selepas waktu Asar. Gambar tak sempat nak snap sebab masing2 sibuk. Hanya majlis belah malam baru lah ada kesempatan. Ni jelah yang adanya. Hehehe

 Menunggu majlis bermula

 Yang baju biru tu Fuad, adik aku. Get ready nak bg speech..haha

 Maksu Ija Suri nih pakai baju tido aje

 Acik Naim dah penat dah tu sebenonye

Beshnye kalo dapat kumpul gini selalu kan

 Ni la kek si kecik Nabila. Tempah dari eenacuppycakes :)

Uncle Mize tolong bagi lilin nyala dulu. Sebelah Suri tu twin Hani Hani yang besdaynye ke-6 
pada hari kejadian (23Jun) - Cute kek depa ni..princess kembar tau..

Hureeyy..sesi potong memotong. Nabila excited betul masa org nyanyikan lagu besday :)

 Dapat present buku dari Aida. Trus ngajo aku ke anak2 buah..bagus2

 Pooh storage box dari auntie Jaja

 Sesi buka hadiah dalam bilik umi yang bersepah ni ha je..kikiki. 

"Cepat dik, meh umi ajo adik terus.Nnti leh pandai cam acik CT awak tu"

 Sepupu-sepupu aku dari pelbagai peringkat umur

 Ni la mende yg paling anak dara aku suke : Set pinggan mangkuk ye! Present dari auntie Noor
Kucing kiut tu Paman Bakar bg..aku yg terlebih suke dari anak aku..haha.Cumel kan..kan..

"Main la pinggan cawan tu dik..sampai tido pun bulih"

Alhamdulillah semua berjalan lancar. Thanks to semua sedara mara,pakcik makcik yang menjayakan majlis ini. Thanks untuk cousin aku dak Eza sebab sudi membawa spegetti yang sedap..(Len kali bulih buat lg ye za..hehehe)

No comments: