navigator

home archive gallery contact login

no copy

Friday, July 6, 2012

Barang Letrik pulak

Misi beli barang-barang elektrik utk rumah awal-awal aku dah kerah abg cari. Macam biasa la aku mesti gugel2 dulu mana tempat yang ok nak pi beli banyak2 ni. Tempat yang aku pegi ni mesti ramai yg dah penah sampai. Houses Lighting, Puchong. Kunjungan kali pertama kami borong kipas sahaja. 7 unit semuanya. Tak boleh nak beli lampu sekali..kete kami kecik jaa..Tak muat nak sumbat semua. Kipas tu pun ngam2 je muat.

Hasil borongan kali pertama. Lg satu kipas dinding takde dalam ni

Hasil borongan kedua. Lampu2 & water heater

 Cuci mata..sakit leher asik pandang atas je

 Suis macam2 warna ada

 Sakit leher lagi

 Cik Suri saya makan roti dengan kebosanan menunggu

Babah ada assistant kire stock

Ok jugak la membeli barang kat sini sebab harganya yang MURAH. Banyak dapat jimat sebab kite beli dalam kuantiti yang banyak. Kalau penjimatan sebuah kipas adalah RM8 contohnya, kalau kite darab dengan 7 buah..tak ke dah jimat RM56. Tu baru kipas..belum lampu lg kan..So kire berbaloi la jugak.. :)
Tentang pemasangannye pulak..minggu depan la aku hapdate..Minggu ni last week renovation works. Tong MPKJ pun dah nak kene pulangkan Isnin depan. Harap2 ok le semuanya nnti. Taaata..




No comments: